ورزش

جنگ فدراسیون و صدا و سیما بر سر تصاویر VAR/ مقصر این افتضاح کیست؟

جنگ فدراسیون و صدا و سیما بر سر تصاویر VAR/ مقصر این افتضاح کیست؟

به گزارش خبرورزشی، طی ۳ هفته اول لیگ برتر در بازی هایی که با VAR برگزار شده کاملا یک مساله مهم مشهود بوده، اینکه ظاهرا تصاویر درستی به داوران نمایش داده نمی شود تا آنها بتوانند تصمیم دقیقی در مورد صحنه های مشکوک بازی بگیرند.

در مدت اخیر چند مجری تلویزیونی نسبت به تصاویری که در اختیار داوران قرار می گیرد اعتراض کرده اند و این در شرایطی است که مدیران فدراسیون فوتبال اعتقاد دارند این دوربین های صدا و سیما است که باید تصاویری بهتری از بازی در اختیار داوران VAR قرار بدهد تا بشود در مورد صحنه ها قضاوت دقیقی کرد.

ظاهرا در برخی از لیگ های معتبر اروپایی همان تصاویر تلویزیونی در اتاق VAR بررسی می شود و این نیست که دوربین های مخصوص در استادیوم وجود داشته باشد اما کیفیت آن به قدری خوب است که داوران می توانند به راحتی در مورد صحنه های مشکوک تصمیم بگیرند.

هرچه که هست حضور VAR در برخی از بازی های لیگ برتر هم مشکلات داوری را کم نکرده است و هر بازی صحنه های مشکوکی وجود دارد که باعث اعتراض تیم ها شده است.

البته ظاهرا مدیران فدراسیون فوتبال به دنبال راه حلی هستند که تصاویر بهتری از بازی ها آینده در اختیار داشته باشند اما به نظر می رسد برای رسیدن به این هدف نیاز به صدا و سیما و فیلمبرداری بهتر از بازی ها هم وجود دارد. همچنین اینکه صدا و سیما تجهیزات انتقال تصاویری که در استادیوم ها دارد را در اختیار اتاق VAR نیز بگذارد.

همچنین ببینید: ابهام بزرگ؛ برگزاری بازی پرسپولیس – فولاد غیرقانونی بود؟

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا